loading...
فیلمک
Ali بازدید : 1 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار با نام به جون تو با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ به جون تو از سینا گلزار

دانلود آهنگ به جون تو
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

متن آهنگ جدید سینا گلزار با نام به جون تو

روزگارم کنارت خیلی خوبه دلم می خواد یه عمری با تو باشم
تو مهتاب شبای عاشقیمی مگه میشه که تو فکرت نباشم
چقدر بهت بگم که زندگیمی همه دار و نداره این دیونه
بازم ازم بپرس چقدر می خوامت بپرس بذار همه دنیا بدونه
به جون تو بدون تو نفس تو سینه می گیره
اگه یه روز نباشی تو دلم از زندگی سیره
بمون پیشم بگو این عشق دیگه پایان نمی گیره
به جون تو بدون تو نفس تو سینه می گیره
اگه یه روز نباشی تو دلم از زندگی سیره
بمون پیشم بگو این عشق دیگه پایان نمی گیره

چقدر خاطره مونده از من تو از اون روزای پاییز تا زمستون
می خوام که این بهارم کنار تو باشم دوتایی تو کافه های تهرون
یادته خاطرات خوب دریا به اون برفی که ما رو گرم می کرد
بگو یادته اون دلواپسی ها همون روزای خوب خالی از درد
به جون تو بدون تو نفس تو سینه می گیره
اگه یه روز نباشی تو دلم از زندگی سیره
بمون پیشم بگو این عشق دیگه پایان نمی گیره
به جون تو بدون تو نفس تو سینه می گیره
اگه یه روز نباشی تو دلم از زندگی سیره
بمون پیشم بگو این عشق دیگه پایان نمی گیره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 103